Asiakkaille
Haluamme, että tunnet asiakkaanamme olosi turvalliseksi ja saat kaiken tarvitsemasi tiedon. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina soittaa meille.
Tietoa sinulle, joka olet jo asiakas
Vaihdamme yrityksemme nimen Nordax Bank AB:sta (publ) NOBA Bank Group AB:ksi (publ)
Kesäkuun alussa vaihdamme yrityksemme nimen Nordax Bank AB:sta (publ) NOBA Bank Group AB:ksi (publ).
Nimen vaihto tapahtuu uuden konserninimemme NOBA Groupin perustamisen yhteydessä. NOBA Group kokoaa kolme tuotemerkkimme Nordax Bankin, Bank Norwegianin ja Svensk Hypotekspensionin saman konsernin alle.
Liiketoimintamme jatkuu edelleen kolmen eri tuotemerkkimme kautta, ja asiakkuutesi ja ehtosi meillä pysyvät samana. Ainoa muutos, joka tapahtuu, on se, että yrityksemme laillinen nimi muuttuu.
Luettavaa laina-asiakkaillemme sekä talletusasiakkaille
FAQ - Bank Norwegian
Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin koskien Nordax Bankin ja Bank Norwegianin yhdistymistä.
Laskut ja maksaminen
En ole saanut laskua
Kirjaudu sisään Omilla sivuille nähdäksesi maksutiedot, tai ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja pyydä maksutietoja.
Tiedän, että olen maksanut
Kirjaudu Omille sivuille, josta näet laskun tilanteen. Huomioithan, että maksun rekisteröityminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää.
Jos näkemäsi tiedot eivät mielestäsi täsmää, ole yhteydessä maksupalveluun, numerossa 030– 603 6050.
E-lasku
Voit rekisteröidä e-laskusopimuksen itse omassa verkkopankissasi, jonka jälkeen saat seuraavan laskun suoraan verkkopankkiisi. Saat ilmoituksen saapuneesta e-laskusta, jolloin voit vahvistaa laskun ja valita laskut veloitettavaksi tililtä ilman erillistä hyväksyntää.
Tuottotiliasiakas
Avaa uusi säästötili
Täytä hakemus netissä. Lähetämme sen kotiosoitteeseesi allekirjoitettavaksi. Allekirjoitettu hakemus sekä kopio passista tai henkilökortista tulee sitten lähettää meille takaisin postitse. Kun hakemuksesi on käsitelty, saat todistuksen tilin avaamisesta ja ohjeet siitä, kuinka talletat rahaa tilillesi.
Avaa Nordax Tuottotili
Lue lisää tuottotilistämme
Vaihda tilinumero
Jos haluat tehdä muutoksia tiliin, jolle maksamme rahasi, täytä lomake ja lähetä se postimaksuttomaan osoitteeseemme.
Liitä kirjeeseen kopio voimassaolevasta henkilöllisyystodistuksesta (henkilökortti tai passi). Lähetämme sinulle vahvistuksen, kun muutos on tehty.
Jos muutat tilin tietoja noston tai säästötilisi lopetuksen yhteydessä, teemme tilimuutoksen turvallisuussyistä maksua edeltävänä päivänä.
Lataa lomake
Sulje tuottotili
Voit sulkea tilin täyttämällä lomakkeen ja lähettämällä sen postimaksuttomaan osoitteeseemme. Kun tili suljetaan, säästöpääoma ja sille kertynyt korko siirretään ilmoittamallesi tilille. Rahat näkyvät tililläsi 4 pankkipäivän päästä siitä, kun olemme saaneet oikeilla tiedoilla varustetun lomakkeen.
Asiakasedut
Lainaturvavakuutus
Lainaturva on vapaaehtoinen vakuutus, joka voi lisätä taloudellista turvaasi odottamattomissa tilanteissa. Jos sairastut tai joudut työttömäksi, lainaturvavakuutus voi vastata lainasi takaisinmaksusta. Kuolemantapauksessa vakuutus voi maksaa jäljellä olevan lainan 60 000 € asti.
Maksuvapaa kuukausi
Sinulla on mahdollisuus hakea kolmea maksuvapaata kuukautta per kalenterivuosi. Kirjaudu omille sivuille ja hae maksuvapaata.