Asiakkaille

Haluamme, että tunnet asiakkaanamme olosi turvalliseksi ja saat kaiken tarvitsemasi tiedon. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina soittaa meille.

Omat sivut

Omilla sivuilla näet kaikki lainaasi liittyvät tiedot.

Kirjaudu sisään

Tietoa sinulle, joka olet jo asiakas

Laina-asiakas

Vaihdamme yrityksemme nimen Nordax Bank AB:sta (publ) NOBA Bank Group AB:ksi (publ)

Kesäkuun alussa vaihdamme yrityksemme nimen Nordax Bank AB:sta (publ) NOBA Bank Group AB:ksi (publ).

Nimen vaihto tapahtuu uuden konserninimemme NOBA Groupin perustamisen yhteydessä. NOBA Group kokoaa kolme tuotemerkkimme Nordax Bankin, Bank Norwegianin ja Svensk Hypotekspensionin saman konsernin alle.

Liiketoimintamme jatkuu edelleen kolmen eri tuotemerkkimme kautta, ja asiakkuutesi ja ehtosi meillä pysyvät samana. Ainoa muutos, joka tapahtuu, on se, että yrityksemme laillinen nimi muuttuu.

Luottosopimuksen siirto ja panttaaminen

Olen saanut kirjeen luottosopimuksen siirrosta ja panttaamisesta NOBA Finland 1 AB (publ):lle, mitä se tarkoittaa?

Luettavaa laina-asiakkaillemme sekä talletusasiakkaille

FAQ - Bank Norwegian

FAQ - Bank Norwegian

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin koskien Nordax Bankin ja Bank Norwegianin yhdistymistä.

Laina-asiakas

Lisää kysymyksiä ja vastauksia lainaan liittyen
Laina-asiakas

Laskut ja maksaminen

En ole saanut laskua

Kirjaudu sisään Omilla sivuille nähdäksesi maksutiedot, tai ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja pyydä maksutietoja.

Kirjaudu sisään

Tiedän, että olen maksanut

Kirjaudu Omille sivuille, josta näet laskun tilanteen. Huomioithan, että maksun rekisteröityminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää.

Jos näkemäsi tiedot eivät mielestäsi täsmää, ole yhteydessä maksupalveluun, numerossa 030– 603 6050.

E-lasku

Voit rekisteröidä e-laskusopimuksen itse omassa verkkopankissasi, jonka jälkeen saat seuraavan laskun suoraan verkkopankkiisi. Saat ilmoituksen saapuneesta e-laskusta, jolloin voit vahvistaa laskun ja valita laskut veloitettavaksi tililtä ilman erillistä hyväksyntää.

Tuottotiliasiakas

Tuottotiliasiakas

Avaa uusi säästötili

Täytä hakemus netissä. Lähetämme sen kotiosoitteeseesi allekirjoitettavaksi. Allekirjoitettu hakemus sekä kopio passista tai henkilökortista tulee sitten lähettää meille takaisin postitse. Kun hakemuksesi on käsitelty, saat todistuksen tilin avaamisesta ja ohjeet siitä, kuinka talletat rahaa tilillesi.

Avaa Nordax Tuottotili
Lue lisää tuottotilistämme

Vaihda tilinumero

Jos haluat tehdä muutoksia tiliin, jolle maksamme rahasi, täytä lomake ja lähetä se postimaksuttomaan osoitteeseemme.

Liitä kirjeeseen kopio voimassaolevasta henkilöllisyystodistuksesta (henkilökortti tai passi). Lähetämme sinulle vahvistuksen, kun muutos on tehty.

Jos muutat tilin tietoja noston tai säästötilisi lopetuksen yhteydessä, teemme tilimuutoksen turvallisuussyistä maksua edeltävänä päivänä.

Lataa lomake

Sulje tuottotili

Voit sulkea tilin täyttämällä lomakkeen ja lähettämällä sen postimaksuttomaan osoitteeseemme. Kun tili suljetaan, säästöpääoma ja sille kertynyt korko siirretään ilmoittamallesi tilille. Rahat näkyvät tililläsi 4 pankkipäivän päästä siitä, kun olemme saaneet oikeilla tiedoilla varustetun lomakkeen.


Lataa lomake

Asiakasedut

Lainaturvavakuutus

Lainaturva on vapaaehtoinen vakuutus, joka voi lisätä taloudellista turvaasi odottamattomissa tilanteissa. Jos sairastut tai joudut työttömäksi, lainaturvavakuutus voi vastata lainasi takaisinmaksusta. Kuolemantapauksessa vakuutus voi maksaa jäljellä olevan lainan 60 000 € asti.

Lue lisää lainaturvavakuutuksesta

Maksuvapaa kuukausi

Sinulla on mahdollisuus hakea kolmea maksuvapaata kuukautta per kalenterivuosi. Kirjaudu omille sivuille ja hae maksuvapaata.

Onko sinulla kysyttävää?

Nordax Bank

NOBA Bank Group AB (publ)

Rekisterinumero: 556647-7286

Toimipaikka: Tukholma, Ruotsi

+46 (0) 8-508 808 00

www.noba.bank