Siirry sivun sisältöön

Miten vaihdan vastatilin tilinumeron?

Helpoin tapa muuttaa vastatiliä on kirjautua Omille sivuille ja valita ”Lisää”-painike, jonka jälkeen valitset ”Vastatilin muutos”. Voit tehdä muutoksen helposti suoraan verkossa ja vahvistaa sen verkkopankkitunnuksillasi. Sähköisessä palvelussa tehty vastatilin muutos astuu voimaan heti, kun vahvistus näkyy sivuillamme.

Mikäli haluamasi pankki ei löydy vaihtoehdoista Omien sivujen portaalissa, voit vaihtoehtoisesti lähettää pyynnön sisäisenä viestinä Omien sivujen kautta. Ilmoita viestissä haluamasi tilinumero ja liitä mukaan tilitodistus, joka vahvistaa, että tili on nimissäsi. Huomioithan, että vastatilin tulee aina olla omassa nimessäsi. Viestitse ilmoitetun vastatilin muutoksen käsittely kestää noin 1–3 arkipäivää. Saat asiakaspalvelusta vahvistuksen, kun muutos on astunut voimaan.

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit tilata paperisen vastatilin muutoslomakkeen asiakaspalvelustamme soittamalla numeroon 030 603 6070 (puhelun hinta pvm/mpm). Toimitamme lomakkeen pyynnöstäsi kotiosoitteeseesi. Palauta lomake allekirjoitettuna ja liitä mukaan kopio voimassa olevasta henkilöllisyystodistuksesta sekä kopio tilitodistuksesta. Paperilomakkeella tehdyt muutokset vahvistetaan aina kirjeitse. Muutoksen käsittelyaika on noin 1–3 arkipäivää lomakkeen vastaanottamisesta.

Nordax Bank

NOBA Bank Group AB (publ)

Rekisterinumero: 556647-7286

Toimipaikka: Tukholma, Ruotsi

+46 (0) 8-508 808 00

www.noba.bank